Ai intrebari sau nelamuriri referitoare la produsele noastre?

Cu ajutorul informatiilor de contact de mai jos iti stam la dispozitie in clarificarea nelamuririlor pe care le ai.

Daca ai o problema urgenta te rugam sa apelezi numarul de telefon (intervalul Luni - Sambata 10:00 - 22:00). In cazul in care nu este nimic urgent, te rugam sa apelezi la adresa de email si te asiguram ca-ti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Suport telefonic: L-V 10:00 - 22:00

Suport prin email: 1-5 zile

Intrebari adresate frecvent de clienti

Cat costa livrarea?
Livrarea produselor pana la rezidinta dumneavoastra costa 20 lei.
Livrati in afara Romaniei?
Momentan comenzile se pot efectua doar pe teritoriul Romaniei
Cat dureaza livrarea?
In momentul receptionarii comenzii aceasta este inaintata firmei de curierat. Daca comanda este efectuata pana in ora 17:00, comanda poate pleca in aceiasi zi catre dumneavoastra. In cazul in care este efectuata dupa ora 17:00, comanda va pleca catre dumneavoastra in ziua urmatoare. Regulile de mai sus se aplica doar in cazul in care produsele sunt in stoc si nu avem alte impedimente la sediu.
Livrati si in afara razei curierului?
In cazul in care nu aveti un curier in localitate, compania va percepe un cost suplimentar pentru km. Acest cost este suportat integral de catre dumneavoastra.
Livrare gratuita?
Daca comandati in valoare de 250 lei, livrarea este gratuita. Insa daca sunteti din Iasi va facem inmanarea produsului personal si nu mai platiti livrarea.
Cat am garantie?
Majoritatea produselor beneficiaza de 12 luni garantie. In cazul in care produsul dumneavoastra nu beneficiaza de garantie, nu o sa aveti in colet certificatul (doar lampile solare ce intra in categoria de consumabile nu au garantie)
Pot schimba singur acumulatorul?
In linii mari, da. Depinde super model de modelul lampii sau proiectorului. Insa trebuie sa tineti minte ca in cazul in care produsul nu mai functioneaza datorita schimbarii acumulatorului, garantia nu mai este valida. Trebuie sa mai notati si faptul ca odata desfacuta lampa, daca nu este insurubata cum trebuie aceasta poate primi apa in interior si iar garantia se anuleaza automat.
Lampa nu mai merge, ce fac?
Verificati in primul rand daca aceasta s-a incarcat cum trebuie si incercati sa o lasati minim o zi oprita la incarcat in lumina soarelui. Daca tot nu functioneaza ne poteti contacta telefonic la 0754-833-991
Lampa se aprinde si stinge haotic
La unele modele, acesta este semnul cum ca incarcarea nu este completa. Deci trebuie sa o lasati oprita o zi in lumina directa a soarelui
Cum fac un retur?
Returul unui produs este destul de simplu de facut. Ne anunti telefonic ca doresti sa faci retur, cauti cutia si toate accesoriile ce au fost in cutia produsului, impachetezi produsul si duci produsul la curier sau chemi un curier sa-ti ridice produsul de acasa. Platesti transportul si dupa ce am primit produsul o sa-ti returnam banii.
Pot opta la un schimb?
Daca produsul este defect sau pur si simplu nu mai functioneaza, poti primi un produs inlocuitor. Ne faci retur la produsul defect si noi iti trimitem unul la schimb. Costul de retur este suportat de dumneavoastra, doar costul de retur.
Cat dureaza returul?
Dupa ce am primit produsul, banii va sunt returnati aproape imediat. In cazul in care doriti produs inlocuitor, livrarea noului produs este influentata de prezenta lui in stoc
Pot sa fac returul personal?
Da, ne sunati si stabilim de unde sa preluam produsul (valabil doar pentru Iasi)
Produs adaugat in wishlist
Produs adaugat la comparatii

Acest website utilizeaza cookies pentru a imbunatati experienta de utilizare. Mai multe detalii aici.